تبلیغات
هم اندیشی - خودروسازان تغییر رویه دهند

خودروسازان تغییر رویه دهند

یکشنبه 8 فروردین 1395 11:36 ق.ظ

 
محمد جعفری  اظهار کرد: در سالی که گذشت شاهد مشکلات و کاستی‌های مختلفی در صنعت خودرو بودیم که ناقض حقوق مصرف‌کنندگان این محصول در کشور بود.وی با بیان اینکه وضعیت خدمات پس از فروش خودروسازان به هیچ وجه مناسب نیست، خاطرنشان کرد:‌ دشواری در پذیرش خودروها در تعمیرگاه‌ها، بالا بودن هزینه تعمیران و کمبود و نبود قطعات یدکی از جمله مهمترین این مشکلات در سال گذشته بود.رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: به عنوان مثال کمبود قطعات یدکی در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان از مشکلات شایعی بود که باعث می‌شد خودروی مشتریان روزها به دلیل نبود یک قطعه در تعمیرگاه‌ها متوقف شود.   وی افزود: متناسب نبودن قیمت و کیفیت خودروهای داخلی از دیگر موارد نقض حقوق مصرف‌کنندگان در سالی که گذشت بود به‌گونه‌ای که کیفیت خودرویی که تحویل مشتریان می‌شد تناسبی با قیمت بالای آن نداشت.جعفری با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید این مشکلات برطرف شده و کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان این حق را دارند که در برابر پولی که پرداخت می‌کنند خودروی بدون نقص و دردسر دریافت کنند.

 
جمعه 25 فروردین 1396 06:43 ب.ظ
I was curious if you ever thought of changing the
layout of your blog? Its very well written;
I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures.

Maybe you could space it out better?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر